Prekių grąžinimo sąlygos

  • Prekių grąžinimo politika

    KoreAmour.lt parduotuvėje pirktoms prekėms galioja Lietuvių Respublikos įstatymuose numatyta garantinė ir prekių grąžinimo tvarka.
    Pirktoms prekėms galioja 14 dienų, skaičiuojant nuo prekių gavimo, grąžinimo laikotarpis, remiantis Prievolių teisės įstatymo 56 paragrafu.

    PREKIŲ GRĄŽINIMO POLITIKA:

    Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
    • Pirkėjo pranešimas Pardavėjui apie prekės grąžinimą yra pateikiamas laikantis prekės grąžinimui numatytų terminų – 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.
    • Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta.
    • Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nenaudota (nebandyta), nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
    • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo gauta.
    • Visos dovanos, kurios buvo gautos kartu su įsigytomis prekėmis, turi būti grąžintos kartu su grąžinamomis prekėmis.
    • Grąžinant prekę būtina pateikti jos pirkimo kvitą/ gautą sąskaitą – faktūrą ir užpildytą prekių grąžinimo prašymą.

    Pirkėjas turi parašyti prašymą mums į el.paštą info@koreamour.lt pageidaujamo grąžinimo per 14 dienų nuo prekės gavimo
    Prekės grąžinimo išlaidas padengia klientas, išskyrus atvejus, kuomet grąžinimo priežastimi yra užsakymo neatitinkanti arba brokuota prekė.
    Pinigai už grąžinamą prekę Klientui yra grąžinami nedelsiant, tačiau ne vėliau nei per 14 dienų laikotarpį, skaičiuojant nuo grąžinimo paraiškos gavimo.

    Kosmetikos ir parfumerijos prekės, kurių pakuotės buvo atidarytos, negrąžinamos. Taip pat negali būti grąžinamos ir tokios prekės, kurių naudojimo (arba nenaudojimo) neįmanoma patikrinti. Pvz., blakstienų tušai, kurių galiojimo laikas yra pakankamai trumpas ir tiesiogiai priklauso nuo pakuotės atidarymo.


    Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.